hoeveel speed gebruik jij ???

Provenzano

Experimenterende gebruiker
Deze week tentamenweek, dus 2x per dag een capsule met een luttele 10mg dextro-amfetamine! :hearteyes: Het wordt door meer mensen gezegd, maar het is ook echt zo: Less is more bij dex! :)

Immo

Badass junkie
Provenzano zei:
Deze week tentamenweek, dus 2x per dag een capsule met een luttele 10mg dextro-amfetamine! :hearteyes: Het wordt door meer mensen gezegd, maar het is ook echt zo: Less is more bij dex! :)

Succes!

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Paddo100 zei:
niks, nooit gedaan, ga het nooit doen ook :mrgreen:

junky drugs voor mensen die geen geld hebben. :wave:

loser .... bevooroordeelde rukker.

:tearsofjoy:

maar goed hoe meer er is voor ons ouwe, spring jij maar het raam uit op de paddos.

:rock:

seroquel na ghb verslaving

hey

ik ben net afgekicked van ghb echt heftige shit na twee weken psychose ben ik weer thuis en neem ik seroquel in de avond om te slapen iemand ervaring hiermee??

iSmokex

Bewuste gebruiker
Re: seroquel na ghb verslaving

charlie1985 zei:
hey

ik ben net afgekicked van ghb echt heftige shit na twee weken psychose ben ik weer thuis en neem ik seroquel in de avond om te slapen iemand ervaring hiermee??
Dit is een topic over hoeveel speed mensen gebruiken, jouw vraag slaat daar niet op terug. Zou handig zijn een nieuw topic te starten in het ghb- of farmadrugs subforum :wink:

Flunitrazespeed

Belezen gebruiker
Re: seroquel na ghb verslaving

iSmokex zei:
charlie1985 zei:
hey

Dit is een topic over hoeveel speed mensen gebruiken, jouw vraag slaat daar niet op terug. Zou handig zijn een nieuw topic te starten in het ghb- of farmadrugs subforum :wink:

Ik ga je toch even op weg helpen, voor moest je je weg in het forum nog niet gevonden hebben..

Seroquel is quetiapine (zie wiki voor de algemene facts)
http://en.wikipedia.org/wiki/Quetiapine

weet niets over je dosering maar seroquel gaat van 25 tot 200mg geloof ik..

Heb zelf een tijdje zitten kutten met de 200mg..en ik kan je verzekeren dat het zal werken tegen je psychose, namelijk omdat het de eerste dagen werkt tegen al je lichaamsfuncties..
Ik nam ze een tijdje als noodoplossing voor mijn overdreven speedgebruik (kindje moest nog leren)..Je valt er inderdaad als een blok van in slaap (in mijn geval met 250mg speed op, binnen de 30min na inname)
maar het voelt niet lekker, het maakt je heel log en je ligt heel ongemakkelijk (beetje te vgl met restless legs syndrome)
Maar gelukkig ben je zo in slaap..
in mijn geval werd ik de eerste keer 12u later wakker (met 250mg pep idd..) en ik voelde me nog steeds zo wasted as hell (flesje wodka daarmee kan je het vgl)
voelde me toen pas terug gelijk als normaal na opnieuw 200mg speed (JA MARGI boeit me niet..ik geef aan wat het equivalent was voor de werking van die seroquel beetje ongedaan te maken door de dag)

DUS begin niet met 200mg is de boodschap..neem het precies zoals je arts het zegt en ga het niet recreatief gebruiken, er is geen pret aan..

als niets meer werkt en je wil slapen..neem dan quetiapine (en veel tijd de volgende ochtend/middag :tongueout:)

marko

Hier ben ik dan!!! Terug van een hele tijd weggeweest! Maar onkruid vergaat niet aldus: Marko met zijn witte neus! Nee ik moet eerlijk bekennen dat het feestje voor mij nog lang niet voorbij is. Maar eerst een voorafje.....Ik gebruik speed sinds de jaren 80, en in die tijd was het hele goeie pep. Je bleef gewoon wakker alsof je een wandelende tijdbom was, want na drie dagen en soms meer gaat je lichaam heel anders aanvoelen. Meestal laat je dat merken aan je prikkels die daardoor als je niet slaapt verstoord worden. Je impulsen reageren dan anders en je lichaam verzwakt. Ik vertel je dit, omdat ik dat dagelijks meemaakt. Ik was toen (en dan spreek ik 10jaren terug} van de speed afgekickt door naar een kliniek te gaan. Ik heb daar 1 jaar gezeten, toen ik dacht er net klaar te zijn om een toekomst zonder drugs verder te gaan. Helaas is me dat niet helemaal gelukt. Ik gebruik nu gemiddeld 5 dagen per week speed, waarbij ik in een dagdeel van 24 uur, 4 uur per dag slaapt. De rest van de dag zit ik zoals nu achter de pc om mijn reactie aan jullie aan te kondigen. Ok, ik ben er niet trots op wat ik jullie hier vertel.....maar doe dit niet na. Het is een slechte gewoonte om dagenlang wakker te blijven om vervolgens de dagelijkse dingen te doen die je moet doen. Voor mij begint de dag met een snuif en de nachtrust met een rustgevend middel, zodat ik toch uiteindelijk kan slapen....Maar nu heb ik er nog geen zin in. Mensen ga door met je leven als het wat te bieden heeft en gebruik niks. Laat die shit, want anders kun je niet anders. En ik spreek echt uit ervaring. Ik ken genoeg mensen die gebruiken en die overal de shit aan hebben. Ook ken ik mensen die er nu niet meer zijn, omdat ze te ver gingen. En niet alleen door speed, maar ook door andere middelen die de grond zijn ingezakt na ettelijke jaren te hebben gebruikt!!! Voor mij is het ook erg moeilijk te stoppen :rockband: Maar probeer het te beperken om toch gewoon door te gaan met de dingen waarmee ik bezig was...GROETJES

°Thomas°

gebruik het max 1maal per maand, soms zijn er zelf 2maanden dat ik geen pep gebruik.
als ik het dan doe is het altijd in combinatie met mdma. meetal zal dat rond 1gr -1.5gr pep van goede kwaliteit zijn...

heb er steeds de dag erna een zware kater van :(
grtss

marko

Iedere dag is wel een dag dat ik niet zonder pep kan..Het is een gewoonte van mij, dat mijn gedachten daarbij een rol spelen is voor iedereen weer anders. Aderen gebruiken iedere dag zoveel dat ze daarom para woren. Ik neem pep met bepaalde proporties, als ik er zin in heb zoals nu bijvoorbeeld...Daarom bezocht ik weer deze topic. Ik was eerst met iets anders bezig, maar dat is nu van de baan. Trouwens ik ben computerfanaat,,dus dat zegt al genoeg.....Geen tijd om te slapen. Dan neem ik weer een snuifje pep om zo de hele dag wakker te blijven. Slapen? Dat doe ik maar 3 keer per week. Maar dat komt omdat ik een passie hebt voor computers. En informatie winnen, dat doe je via internet. Ik gebruik dan mijn verstand als ik wat informatie wilt inwinnen. Maar vertel mij niets over speed, want dat gebruik ik al sinds het op de markt werd gebracht. Ik moet wel in zekere zin op mijn gewicht letten, omdat ik continu op internet gesetteld ben vergeet ik wel eens vaker te eten. Maar pep? dat vergeet ik nooit, want zonder pep........geen internet en zou ik mij de hele dag ergelijk vervelen. Maar goed ik neem nog een lijntje, en dan ga ik weer aan de slag. Als je vaak op deze topic ben dan weet je wel wie ik ben!!! Greetzzzzzzz Marko (ik ben alleen op speed te zien) :wave: :wave:

angie123

Bewuste gebruiker
Een vriendin van mij ( echt waar!!) die neemt iedere morgen een lijntje om "op gang"te komen". Het is voor haar de kop koffie in de morgen. Dit doet ze, geloof ik al zeker 2 jaar. Ze houd het ook maar bij dat ene lijntje per dag en functioneerd verder goed. Ik moet zeggen dat ik dit wel een speciale manier van speed-gebruik vind. Zijn er meer mensen die dit ook op deze manier doen???

One line a day, keeps the dip away :tearsofjoy: Dus niet "4 uur cup a soup, maar 8 uur, lijntje troep!!! :tearsofjoy:

Doei :wave:

hchooligun1994

Bij mij verschilt het eraan hoeveel ik gebruik...

Ben nu 3 maanden elk weekend bommetjes aan het droppen ( snuiven doe ik niet, geen idee waarom :grin: ) en ik denk dat ik op een half grammetje per avond kom.

Maar verder ligt het er ook aan hoe laat mij vrienden thuis moeten zijn etc etc. als zij om 4 uur thuis moeten zijn hoe ik het bij een klein bommetje maar gaan we een 48 uur door zal het op een gram per dag zijn.

Mvg,

NocturnalJohnny

Belezen gebruiker
angie123 zei:
Een vriendin van mij ( echt waar!!) die neemt iedere morgen een lijntje om "op gang"te komen". Het is voor haar de kop koffie in de morgen. Dit doet ze, geloof ik al zeker 2 jaar. Ze houd het ook maar bij dat ene lijntje per dag en functioneerd verder goed. Ik moet zeggen dat ik dit wel een speciale manier van speed-gebruik vind. Zijn er meer mensen die dit ook op deze manier doen???
Ja ik probeer dat toch ook zo te doen , al betrap ik mezelf toch wel op een paar keer dat ik toch maar nachtje door heb gedaan en dus na 16:00 heb gebruikt. Want als je na 16:00 niet meer gebruikt dan kan je toch tegen 0:00 of later gaan slapen.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
_Kat_ zei:
HAH! In de "peak" van mijn pep junk tijd zat ik soms wel grammen naar binnen te halen. En dat allemaal onder een minuut! :openmouth: En het was niet eens altijd troep (wel wat vaker dan ik had gewild) soms was het gewoon (goede) dex en dan kom ik daar pas achter als ik al 1 gram op heb. Oops. Ik leerde hier gelukkig uiteindelijk wel van. Uiteindelijk. Maar toen had ik al maanden van overmatig tot extreem gebruik achter de rug. Het was hardstikke stom maar die junk mentaliteit overviel me een beetje. Nu dat ik dat achter me heb gelaten kan ik een verslaving veel beter zien voor wat het is. Toch nog wat geleerd! (En super veel afgevallen, het is gewoon eng.)

grammen binnen een minuut???

klinkt heel aannemelijk.

:)

TheIronMaiden.

3 of 4 keer gedaan. Heb een fuckin' hekel aan de kater de dag erna. Weet nog dat ik op nieuwjaarsdag gebeld werd door mijn ouders waar ik ik bleef. Mijn moeder had toen een overheelrijke omelet gemaakt!

Wout82

Newbie
Gebruikte regelmatig, maar nu helaas niks meer want ben pas verhuisd naar A'dam en heb hier geen connecties!!! :( :smilingimp:

Bovenaan