Hoeveel weegt jou ¨grammetje¨ coke?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

KetaKech

Experimenterende gebruiker
Mijn dealer geeft gewoon aan 0,4g te geven waar je dan [modknip] geen prijzen noemen aub [/modknip] euro voor betaald. Claimt dat het onversneden is, heb het niet laten testen destijds.

Heb nu wel een nieuw contact met wel de volledige 0,5g, zaterdag maar eens tijd de kwaliteit te ontdekken.

Laatst bewerkt door een moderator:

8️⃣6️⃣

Badass junkie
De Leukste Thuis!
1002mg, heel klein beetje geknoeid.

Ecuadoriaanse ongeteste brok met beetje afgebrokked, ga m nu ff fijnmaken.

H

Huis89

Gast
Hahaha heb ook wel eens gehad dat het 0.8 was maar ik weeg het waar hij nog bij is. Dus tuurlijk zeg ik er dan wat van. Dan pakt hij de zakjes er bij en weegt hij het goed af waar ik bij zit. Gelukkig kan ik veel tegen hem zeggen ook als de kwaliteit slecht is.

Justme83

Bewuste gebruiker
Hahaha heb ook wel eens gehad dat het 0.8 was maar ik weeg het waar hij nog bij is. Dus tuurlijk zeg ik er dan wat van. Dan pakt hij de zakjes er bij en weegt hij het goed af waar ik bij zit. Gelukkig kan ik veel tegen hem zeggen ook als de kwaliteit slecht is.
Ik heb een bmw of audi wegsnoven in 5 jaar coke gebruik. Niet dagelijks maar als.ik vrij was. en dan makkelijk 2 of 3 dagen bezig was.

Waar ik woonde kon ik al snel alle coke dealers in de buurt. 10 zeker!

Ik jaren dezelfde gehad alleen soms reed iemand.anders die avond voor hem! Dit was de beste jaren en ik deed het met mijn maatje! we deden samen met 1gr en altijd de nachtdoor halen lekker bier erbij! Dit ging eigenlijlk atijd zonder gedoe of stress dat het bijna op is en het zo ook prima. Het werd standaard elke week in.t weekend. of met avondje op stap! We zaten inmiddels wel op allebij. een eige pakkie van een 1 gr.

Evilcoffee69

Na wat ik de voorlaatste keer bij het op straat kopen heb meegemaakt kijk ik echt erg uit m'n doppen vooraleer ik hier in dit boerengat nog op straat koop … Ik ben toen naar één van de (weinige) cafés gegaan die in dit ministadje bekend staan als "drugshok". Bij de eerste die ik aansprak kon al meteen wat geregeld worden … ja ja. Hij nam m'n geld voor twee gram mee, en ging een uurtje later terug zijn.

Vier uur later duikt die gek weer op. Wat hij bij had leek me erg weinig, van de eerste gram heb ik daar wat genomen, de tweede heb ik thuis nagewogen. 0,4 zat erin. Waarvan volgens mij nog 0,35 waspoeder. OK niet letterlijk waspoeder waarschijnlijk, in elk geval een poedertje waarvan m'n neus helemaal dichtplakte uren aan een stuk. Eén dikke lijn en het zakje was zo goed als leeg … "Goei spul hoor!" verzekerd die gek me dan nog vol enthousiasme.

Geef mij nu dan maar the dark web. Volle grammen, elke keer. De kwaliteit is ook veel beter, en na wat zoeken vind je al snel een dealer die onder de normale prijs gaat. OK ik laat het vanuit Nederland naar België versturen, dat duurt telkens een week ja, maar door er op te moeten wachten is er minder gevaar voor verslaving, heb ik al gemerkt.

WAZA

Ik had altijd goede maar moest wel de auto pakken en 50-100km rijden (logisch als je goede wilt)
Sos waar niets mis mee is een gram = +- 0.8 of lager voor de bekende * modknip geen prijzen noemen * maar dan is de kwaliteit top en niet versneden en moeilijk te snuiven soms!
naar mijn weten vind je al snel goede mits je de moeite neemt om een lange afstand te overbruggen want als je in je eigen dorpje zoekt wordt het waarschijnlijk 1 gram suiker voor * knip *.

Onderhand ben ik zo'n beetje door heel NL geweest en ik moet zeggen je word wel vaak genaaid ja qua hoeveelheid.

Kwaliteit is debiel hoog

Revolutionair

Wijs gebruiker
De dealers die ik nu heb verkopen precies wat ze zeggen dat het is.
Allemaal..

0.8 gram pure voor de normale prijs..
1 gram pure voor een tientje meer.
Standaard bij ons in Amsterdam bij iedereen die goed spul verkoopt.

Geen versneden shit meer en ook geen spelletjes met 0.1 minder in een pakje.
Tegenwoordig is klantenbinding en eerlijkheid belangerijk.
Vroeger zat er altijd iets minder in..
De concurrentie is nu denk ik ook anders.
Als je niet versnijd en je bent eerlijk met het gewicht dan heb je snel een goede vaste klantenkring.

silkroad

Belezen gebruiker
De dealers die ik nu heb verkopen precies wat ze zeggen dat het is.
Allemaal..

0.8 gram pure voor de normale prijs..
1 gram pure voor een tientje meer.
Standaard bij ons in Amsterdam bij iedereen die goed spul verkoopt.

Geen versneden shit meer en ook geen spelletjes met 0.1 minder in een pakje.
Tegenwoordig is klantenbinding en eerlijkheid belangerijk.
Vroeger zat er altijd iets minder in..
De concurrentie is nu denk ik ook anders.
Als je niet versnijd en je bent eerlijk met het gewicht dan heb je snel een goede vaste klantenkring.
en je verkoopt levamisole op dance fest

WAZA

0,7 maar dan heb je met iemand te maken die gewoon chill is en eerlijk is (en niet al te ver reisafstand)

silkroad

Belezen gebruiker
meestal ist 1 voor * modknip: geen prijzen noemen * en 0.8 * knip *
alst baggerzooi is krijgde 1.1 ast goeie sos is krijgde voor * knip * ne 0.7-0.8 en pas na * knip * krijgde er extra bij!
vroeger was het 5 kopen 1ne gratis ma die 1ne was maar 0.6 ofzo.
heb liever iemand die eerlijk doet in zulke zaken en liever ietsje meer geld vraagt ipv te liggen snijden/exerimenteren!
vroeger 0.8 / * knip * voor goeie rauwe peru ! met 2-3 lijnen was ik zoet voor de avond/nacht!

D

Don_Juan

Gast
Vandaag weegt mijn ‘grammetje’ 0.89

Ik ben er tevreden mee, de kwaliteit is echt bizar goed! Herkomst onbekend.

D

Don_Juan

Gast
Deze is zga geurloos. Niet eerder gehad dat het zo weinig geur heeft.

Revolutionair

Wijs gebruiker
Ik heb een bmw of audi wegsnoven in 5 jaar coke gebruik. Niet dagelijks maar als.ik vrij was. en dan makkelijk 2 of 3 dagen bezig was.
Stoere verhalen over hoeveel jij wel niet weg snuift of kan weg snuiven zijn niet toegestaan op dit forum.
Misschien even de reglementen lezen.
Niemand vind het stoer alleen jij zelf en zo geef je een verkeerd signaal af aan mensen die komen inlezen.

https://drugsforum.nl/threads/algemene-forumregels.57/

LoveSexDreams

Belezen gebruiker
Wauw maar 0,7 gram. Zo jammer dat iedereen je probeert te naaien bij coke. Dan ook nog 0,15/0,2 weg om het te laten testen en dan heb je nog maar een halve gram over. Ik ben benieuwd wat er uit het test resultaat zal gaan komen. Als het echt heel goed is kan ik nog enigzins tevreden zijn.

Ik betaal dan liever meer voor echt goede kwaliteit en de volle gram als ze zo hun winst alsnog kunnen maken.

Ik weet wel dat het de standaard is dat je een gram coke nooit een gram is, erg jammer. Bij keta van dezelfde bron kreeg ik gewoon een volle gram, zelfs een paar tiende mg meer.

Laatst bewerkt:

WAZA

Wauw maar 0,7 gram. Zo jammer dat iedereen je probeert te naaien bij coke. Dan ook nog 0,15/0,2 weg om het te laten testen en dan heb je nog maar een halve gram over. Ik ben benieuwd wat er uit het test resultaat zal gaan komen. Als het echt heel goed is kan ik nog enigzins tevreden zijn.

Ik betaal dan liever meer voor echt goede kwaliteit en de volle gram als ze zo hun winst alsnog kunnen maken.

Ik weet wel dat het de standaard is dat je een gram coke nooit een gram is, erg jammer. Bij keta van dezelfde bron kreeg ik gewoon een volle gram, zelfs een paar tiende mg meer.
0,7 is dan wel een enorme hoeveelheid zo sterk, dikke vette kater ook

Rivalrie

Bewuste gebruiker
In Hoorn rijden de meeste met de auto en zodra je belt is het er wel vaak met een kwartier a half uur. Alleen is de kwaliteit ongelofelijk wisselend. Ik had een goede vaste dealer maar die is gestopt helaas. Nu moet ik maar hopen of het goed is. Maar laatste tijd is het wel wat beter. Testen van coke doe ik eigenlijk niet echt.
Je bent pas een echte horinees als je om 7 uur smorgens al te lappen bent 😆

Antwerpen (mocros) meestal 0.6 en versneden shit als je een keer besteld dan heb je constant spamberichten (soms 5 per dag)

ze komen ook altijd te laat, hopeloos

LunaMila

Twente meestal tussen 0.9 en 1
Haal eigenlijk altijd bij de zelfde
Ook wel eens snachts bij iemand anders gehaald en maar halve gekregen voor hele prijs ja daaaag nacht tarief 😂

Boy Wonder

Newbie
Ik ga altijd naar mijn verdeler toe. Weegt voor mijn neus af en komt recht uit de bolletjes. Je kan het eigenlijk niet beter hebben, toffe vent. Had vroeger ook wel eens van die rondrijders, maar het was altijd een verrassing en bij klachten geen gehoor.

WAZA

Antwerpen (mocros) meestal 0.6 en versneden shit als je een keer besteld dan heb je constant spamberichten (soms 5 per dag)

ze komen ook altijd te laat, hopeloos
ja vaak komen die gasten te laat ja, vervelende manier van zaken dat. Waarom denk je dat ze geen baan hebben

Harmless

Weegschaaltje is besteld. Mag in februari van mijzelf weer een keertje bestellen dus ga het dan ook eens wegen. Ben erg benieuwd.. Haha

Bovenaan