Hoeveel weegt jou ¨grammetje¨ coke?

Harry16

Experimenterende gebruiker
rond de 0.7 precies deze keer haha 🤣

Bijlagen

• IMG_0145.jpeg
    IMG_0145.jpeg
    148,6 KB · Weergaven: 29

Moonrock6651

Belezen gebruiker
Ik kreeg altijd 1.0/1.1 omdat het een bekende van mij was mijn dealer destijds. *Modknip* Nooit laten testen, maar ik herinner mij dat het echt top was.

Prijzen noemen is niet toegestaan. Nu een waarschuwing, een volgende keer is het een ban.

Laatst bewerkt door een moderator:

heyol

Bewuste gebruiker
Hier in Antwerpen vaak zelfs niet eens 0.6 als je van een straatdealer koopt… schande…

ADHDisnietmakkelijk

Experimenterende gebruiker
Eerder had ik altijd een vaste maat zoals ik dat noemde.
Hij legde het altijd ergens voor me neer en betalen deed ik dan die week er op wel (zodat ik niet persee op een bepaald tijdstip weg hoefde te lopen en het dus niet op viel) dat vertrouwen had ik op een gegeven moment bij hem opgebouwd(in het begin nog wel is tikkies zodat die zeker wist dat die ze geld had) daarna geloofde hij het wel en kwam ik doordeweeks altijd netjes betalen bij hem.

Als die zooi had appte ik hem altijd gelijk hoefde dan geen korting of iets maar liet het hem gewoon weten hij krijgt het uiteindelijk ook weer van iemand. Als het te weinig was ook en dan regelde die bij de volgende keer gewoon een mooie actie.

Uiteindelijk kreeg ik het altijd weer goed met hem of werd het gefixed. En dat deed ik niet om geld te schooien of terug te krijgen of om korting te krijgen of iets. Maar gewoon uit pure eerlijkheid. Als het goed was zei ik dat ook altijd.

Met andere woorden als je een eerlijke band opbouwt met je dealer zijn ze ook goed voor jou.

Ben nu gelukkig helemaal clean, want het allerbeste is het gewoon niet meer doen.
Maar als je het dan toch doet kies een dealer en zorg dat je een soort vriendschap opbouwt dan weet je wat je hebt

FredKroket

Badass junkie
Eerder had ik altijd een vaste maat zoals ik dat noemde.
Hij legde het altijd ergens voor me neer en betalen deed ik dan die week er op wel (zodat ik niet persee op een bepaald tijdstip weg hoefde te lopen en het dus niet op viel) dat vertrouwen had ik op een gegeven moment bij hem opgebouwd(in het begin nog wel is tikkies zodat die zeker wist dat die ze geld had) daarna geloofde hij het wel en kwam ik doordeweeks altijd netjes betalen bij hem.

Als die zooi had appte ik hem altijd gelijk hoefde dan geen korting of iets maar liet het hem gewoon weten hij krijgt het uiteindelijk ook weer van iemand. Als het te weinig was ook en dan regelde die bij de volgende keer gewoon een mooie actie.

Uiteindelijk kreeg ik het altijd weer goed met hem of werd het gefixed. En dat deed ik niet om geld te schooien of terug te krijgen of om korting te krijgen of iets. Maar gewoon uit pure eerlijkheid. Als het goed was zei ik dat ook altijd.

Met andere woorden als je een eerlijke band opbouwt met je dealer zijn ze ook goed voor jou.

Ben nu gelukkig helemaal clean, want het allerbeste is het gewoon niet meer doen.
Maar als je het dan toch doet kies een dealer en zorg dat je een soort vriendschap opbouwt dan weet je wat je hebt
Als je het niet laat testen weet je totaal niet wat je hebt.

De dealer is je vriend niet, de dealer verdient geld aan jou daarom doet hij aardig.

Vincent A

Bewuste gebruiker
Hier is een gram gewoon een gram, een gram top Boliviaanse coke hoort het ook een gram te zijn

Bijlagen

• IMG_1519.jpeg
    IMG_1519.jpeg
    132,2 KB · Weergaven: 9
Laatst bewerkt:
Bovenaan