De hulphond is onderweg!

De Zandman

DF-koning
Ja top idee Pløpje

Ja alleen alstie zich kan gedragen en niet gaat zitten janken hoor.
Noot:
Janken?? Ik?!?
Dat zal niet gebeuren, als legionnair ben ik wel een en ander gewend!
Ik kan me de laatste keer niet meer herinneren zelfs, hoe lang geleden dat plaatsvond!
In het Legioen Etrangere leer je dat wel af...

• Love
Waarderingen: ljuv

De Zandman

DF-koning
Ik heb het idee dat we er wel met zijn allen een knuffel party kunnen organiseren!
Een DF Knuffel party!
Nou zit ik alleen met de kwestie " grensoverschrijdend gedrag in mijn maag gesplitst.
Uiteraard der zaak mag dit niet gebeuren en tegenwoordig is het al erg glad en dun ijs, als je als man zijnde alleen al naar een vrouwspersoon durft te kijken ..!

ljuv

DF-koningin
Noot:
Janken?? Ik?!?
Dat zal niet gebeuren, als legionnair ben ik wel een en ander gewend!
Ik kan me de laatste keer niet meer herinneren zelfs, hoe lang geleden dat plaatsvond!
In het Legioen Etrangere leer je dat wel af...
Nee in jou heb ik meer vertrouwen dan dat. Ik had het over @Zanza, ik neem aan dat je niet zit te wachten op zo'n huilend ventje naast je bed.
Maar een beetje huilen mag wel eens hoor Zandman! Zeker als het even zo tegenzit als nu! Of lekker schelden, helpt ook😘

ljuv

DF-koningin
Wat een geweldig goed voorstel,. Ik heb het idee dat we er wel met zijn allen een knuffel party kunnen organiseren!
Een DF Knuffel party!
Nou zit ik alleen met de kwestie " grensoverschrijdend gedrag in mijn maag gesplitst.
Uiteraard der zaak mag dit niet gebeuren en tegenwoordig is het al erg glad en dun ijs, als je als man zijnde alleen al naar een vrouwspersoon durft te kijken ..!
Nou bij dezen heb je een knuffelconsent van mij, @Druktemaker, @Mevrouw Pløp en klaarblijklijk @Zanza (van wie ik het woord consent niet meer in de bek mag nemen, maar dat ter zijde...)
Ik vind het ook een erg goed idee! En het voordeel is dat jij, Druktemakertje en ik nu besmet zijn, dus dat gevaar ook meteen van tafel is! Als we allemaal weer te pas (niet tapas) zijn de plannen maar even concreet maken denk ik zo!

De Zandman

DF-koning
Ik heb geleerd als legionnair, dat je je emoties te allen tijde moet kunnen beheersen.
Daarvoor is in het legioen geen plaats....ze kunnen je op gevaarlijke situaties zelfs het leven kosten!

En covid heb ik ook reeds doorstaan, dus bang voor besmetting ben ik ook niet meer...

HappyMind

Badass junkie
Nou bij dezen heb je een knuffelconsent van mij, @Druktemaker, @Mevrouw Pløp en klaarblijklijk @Zanza (van wie ik het woord consent niet meer in de bek mag nemen, maar dat ter zijde...)
Ik vind het ook een erg goed idee! En het voordeel is dat jij, Druktemakertje en ik nu besmet zijn, dus dat gevaar ook meteen van tafel is! Als we allemaal weer te pas (niet tapas) zijn de plannen maar even concreet maken denk ik zo!
Mijn zonnige humeur en ik doen ook mee aan de knuffelconsent!

HappyMind

Badass junkie
Het moet dus een knuffel en troost party worden......maar ja, let op, geen grensoverschrijdend gedrag toegestaan!
De naam wordt:
De DF Ken T party.
En nee, nou niet aan dat andere k en t woord.
Het moet dus een Knuffel en Troost party worden!
KeT party 😂

• Love
Waarderingen: ljuv

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
De hulphond komt volgende week maandag!!
Ik ben vandaag uit het ziekenhuis ontslagen, en heb de procedure in gang gezet, en vanaf maandag is Tanja de herder mijn maatje na de ellende met Tasja.
Ik ben er wel aan toe, na enkele nachten het hele ziekenhuis te hebben wakkergeschreeuwd...
Eindelijk weer hulp en een nieuw maatje!
Jaaaaaaaaa wat fijn!

Bovenaan