Druktemaker
DF-koningin
Ah lieve zandman ik heb het echt met je te doen!!! ❤️💋Die knuffel zou ik in het echt best eens willen krijgen zogezegd. Maar ja ..
Ah lieve zandman ik heb het echt met je te doen!!! ❤️💋Die knuffel zou ik in het echt best eens willen krijgen zogezegd. Maar ja ..
Ik stel voor dat we een knuffel-de-zandman-meet houden. @ljuv, @Druktemaker?Maar dan die knuffel.....helaas onbereikbaar.....al zoooooveeeeel jaren al....
Helemaal voor!Ik stel voor dat we een knuffel-de-zandman-meet houden. @ljuv, @Druktemaker?
Ik wil ook knuffels!Ik stel voor dat we een knuffel-de-zandman-meet houden. @ljuv, @Druktemaker?
Snap ik wel, na de grote afgang van vandaag. Nou kom maar dan!Ik wil ook knuffels!
Je mag mee naar de knuffelzandmanmeet! Meer knuffels voor de Zandman!Ik wil ook knuffels!
Al heb ik m’n twijfels of hij zit te wachten op een nec supporterJe mag mee naar de knuffelzandmanmeet! Meer knuffels voor de Zandman!
Ja top idee PløpjeIk stel voor dat we een knuffel-de-zandman-meet houden. @ljuv, @Druktemaker?
Ja alleen alstie zich kan gedragen en niet gaat zitten janken hoor.Al heb ik m’n twijfels of hij zit te wachten op een nec supporter
Hoorde het hier nog, dus moet hij wel echt even wat aan gaan doen!Ja top idee Pløpje
Ja alleen alstie zich kan gedragen en niet gaat zitten janken hoor.
Dat was dus dat kattengejank wat je hoordeNu al klaar mee
Daar is Zandman dan wel bij he!Ik stel voor dat we een knuffel-de-zandman-meet houden. @ljuv, @Druktemaker?
Da was wel de bedoeling ja!Daar is Zandman dan wel bij he!
Denkterom!
Noot:Ja top idee Pløpje
Ja alleen alstie zich kan gedragen en niet gaat zitten janken hoor.
Nee in jou heb ik meer vertrouwen dan dat. Ik had het over @Zanza, ik neem aan dat je niet zit te wachten op zo'n huilend ventje naast je bed.Noot:
Janken?? Ik?!?
Dat zal niet gebeuren, als legionnair ben ik wel een en ander gewend!
Ik kan me de laatste keer niet meer herinneren zelfs, hoe lang geleden dat plaatsvond!
In het Legioen Etrangere leer je dat wel af...
Nou bij dezen heb je een knuffelconsent van mij, @Druktemaker, @Mevrouw Pløp en klaarblijklijk @Zanza (van wie ik het woord consent niet meer in de bek mag nemen, maar dat ter zijde...)Wat een geweldig goed voorstel,. Ik heb het idee dat we er wel met zijn allen een knuffel party kunnen organiseren!
Een DF Knuffel party!
Nou zit ik alleen met de kwestie " grensoverschrijdend gedrag in mijn maag gesplitst.
Uiteraard der zaak mag dit niet gebeuren en tegenwoordig is het al erg glad en dun ijs, als je als man zijnde alleen al naar een vrouwspersoon durft te kijken ..!
Mijn zonnige humeur en ik doen ook mee aan de knuffelconsent!Nou bij dezen heb je een knuffelconsent van mij, @Druktemaker, @Mevrouw Pløp en klaarblijklijk @Zanza (van wie ik het woord consent niet meer in de bek mag nemen, maar dat ter zijde...)
Ik vind het ook een erg goed idee! En het voordeel is dat jij, Druktemakertje en ik nu besmet zijn, dus dat gevaar ook meteen van tafel is! Als we allemaal weer te pas (niet tapas) zijn de plannen maar even concreet maken denk ik zo!
Nou moet ik huilenik neem aan dat je niet zit te wachten op zo'n huilend ventje naast je bed
Veel te deftig. Lelijk woord. Elitair. Gewoon toestemming jongens in normaal Nederlandshet woord consent
Nou moet ik huilen
Ik zei het toch: echt een jankerd🥱🥱Veel te deftig. Lelijk woordt. Elitair. Gewoon toestemming jongens in normaal Nederlands
Kom je me troosten?Ik zei het toch: echt een jankerd
Daar heb je @Druktemaker (en haar taart) toch voor. Ik troost in dit topic alleen Zandman, dahaaaag!Kom je me troosten?
Wat wordt daarmee opgelost? De volgende keer doe je t zo weer!Kom je me troosten?
Ik troost niemand! Het is feestvoerDaar heb je @Druktemaker (en haar taart) toch voor. Ik troost in dit topic alleen Zandman, dahaaaag!
Tik op de billen?Wat wordt daarmee opgelost? De volgende keer doe je t zo weer!
Laat hem iedereen verdient liefdeWat wordt daarmee opgelost? De volgende keer doe je t zo weer!
KeT party 😂Het moet dus een knuffel en troost party worden......maar ja, let op, geen grensoverschrijdend gedrag toegestaan!
De naam wordt:
De DF Ken T party.
En nee, nou niet aan dat andere k en t woord.
Het moet dus een Knuffel en Troost party worden!
Mag niet hoor ikTik op de billen?
Iedereen verdient liefde, zeker! Maar als iemand 24/7 aan het huilen is moet je op zoek naar een grondige aanpak!Laat hem iedereen verdient liefde
Hier kan ik helaas niet tegen opIedereen verdient liefde, zeker! Maar als iemand 24/7 aan het huilen is moet je op zoek naar een grondige aanpak!
Weet ik schatjeHier kan ik helaas niet tegen op
En daar ben je uiteraard heel consciëntieus in.Veel te deftig. Lelijk woord. Elitair. Gewoon toestemming jongens in normaal Nederlands
Jaaaaaaaaa wat fijn!De hulphond komt volgende week maandag!!
Ik ben vandaag uit het ziekenhuis ontslagen, en heb de procedure in gang gezet, en vanaf maandag is Tanja de herder mijn maatje na de ellende met Tasja.
Ik ben er wel aan toe, na enkele nachten het hele ziekenhuis te hebben wakkergeschreeuwd...
Eindelijk weer hulp en een nieuw maatje!