Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben heeeeelemaal bai Zandman! Heb nog wel een bordje of 2 liggen, alleen "kut VVD sukkels" even vervangen voor "KOM TERUG TASJA". Jammer van het geweld, maar begrijpelijk.En met Tasja had ik net zo'n band, als dat er op het filmpje hierboven te zien is.
Daarom moet ik straks met zoveel mogelijk mensen naar het Malieveld in den Haag.
Een demonstratie gaan houden.
Deze moet dan wel verstoken blijven van alle geweld, er zijn alleen vlaggen en borden toegelaten met de tekst:
TASJA MOET TERUG! TASJA MOET TERUG!
Op deze manier zie ik het wel gebeuren.
Met, of zonder certificaat.
Binnen korte tijd ga ik de aanvraag indienen. Ik wil haar terug!
Vast klampen en niet meer loslaten 👏🏻Dank je. Ja, het zal hoogstwaarschijnlijk niet zo makkelijk worden, nee.
En toch zet ik er vol op in!
Kom ik zelfs van t verre Antwerpen ! 👍😇En anders een DF meeting op het Malieveld hoor Zandman!
Ik had je al voorzichtig gewaarschuwd laatst in de hoop dat deze klap hopelijk minder hard zou aankomen. Want ik weet vanuit hulpontvangende instanties zo eenmaal werken met afkeuring en herplaatsing. Heb dit teveel gezien bij oud collega’s en vrienden. En kopen is tegen alle restricties in van een vooraf afkeuring. Helaas heeft dit met allerlei regels te maken vanuit de bond en financiering en begeleiding en wetgeving. Ik snap dat je Tasja terug wilt. Maar shoot the messenger (me): zij gaat hoogstwaarschijnlijk terug naar de normale adoptie lijst en herplaatsing krijgen.. Spijt me om te zeggen maar zo werken ze eenmaal.Het strijdtoneel is zich na vandaag aan het verharden.
Ik kreeg te vernemen dat " het niet volgens de normale gang van zaken" is dat een eenmaal afgekeurde hond terug mag naar de laatste " eigenaar".
Tasja doet het redelijk goed, maar volgens die malloten " niet goed genoeg". Er is te weinig " zekerheid dat zij presteren gaat naar maatstaven die hiervoor gelden".
Dus:. Het gaat een zeer moeilijke zaak worden.
Ik ben in verzet tegen deze waanzin.
Dan maar minder presteren godverdomme!!
Ik heb nu een wel zeer slecht humeur, dat kan ik wel zeggen. Jazeker!
Ik heb gezegd dat ik de hond wil kopen, maar dat is klaarblijkelijk niet zoals men dit ziet ofwel kan indenken.
IK WIL D I E HOND TERUG!!!
Ik hield er na jouw eerdere post al rekening mee.Ik had je al voorzichtig gewaarschuwd laatst in de hoop dat deze klap hopelijk minder hard zou aankomen. Want ik weet vanuit hulpontvangende instanties zo eenmaal werken met afkeuring en herplaatsing. Heb dit teveel gezien bij oud collega’s en vrienden. En kopen is tegen alle restricties in van een vooraf afkeuring. Helaas heeft dit met allerlei regels te maken vanuit de bond en financiering en begeleiding en wetgeving. Ik snap dat je Tasja terug wilt. Maar shoot the messenger (me): zij gaat hoogstwaarschijnlijk terug naar de normale adoptie lijst en herplaatsing krijgen.. Spijt me om te zeggen maar zo werken ze eenmaal.
Had graag gezien dat die klootzakken in het bestuur eens hun beleid met afkeuring en alsnog adopteren zouden aanpassen! Want die regels slaan vaak nog kant noch wal wanneer mens met dier een band opgebouwd heeft.Ik hield er na jouw eerdere post al rekening mee.
Waar ik me zo kwaad om maak is het gelul van " het is volgens de procedure" en: de bureaucratie dienaangaande.
Ik ga er nu van uit dat ik idd Tasja niet meer terug zal zien, kopen van zo'n hond is idd haast onmogelijk. Ik heb het aangeboden, maar ik loop tegen een muur op.
In principe kan ik een andere hond gaan aanvragen, maar ik moet zeggen dat mijn hoofd daar niet naar staat op dit moment.
En nou moet ik me inhouden om geen extra verhaal te gaan halen bij de eigenaar van de Stafford. Want ik ben razend!
Juristen kunnen hier niks mee, hulpverlening met hulphonden zijn juridisch onschendbaar. Vakbond maakt een kleine kans.Juridische gratis vaak, intake met een jurist of dergelijke een afspraak mee maken? Zijn er nogal kansen ..etc..
Zinvol of niet, het kan voor jezelf alleen al fijn zijn om te weten dat je er alles aan gedaan hebt!Ik moet eerst even kalmeren.
Daarna ga ik naar mijn advocaat.
Of dat zinvol is, ik betwijfel het...
Ja, zeker zinvol.Ik moet eerst even kalmeren.
Daarna ga ik naar mijn advocaat.
Of dat zinvol is, ik betwijfel het...
Ik vind het ook ronduit inhumaan om een hond en een liefdevolle eigenaar van elkaar te scheiden. Alsof het zo gezond is voor dat beestje om steeds een nieuw baasje te krijgen.Ik snap die organisatie hun redenering niet hoor, hoofdzaak is toch dat baasje én hulphond gelukkig zijn ?